אזהרה

האמת? אנחנו לא רוצים שתכנסו לכאן, אלא אם אתם צריכים. ו"צריכים", זה אומר שאתם או היקרים לכם עומדים לצאת למסע הפרידה.
ריכזנו כאן מידע מהותי שיעזור לכם להיפרד כמו שאתם רוצים, כמו שחשוב לכם, כמו שמגיע לכם. מבירוקרטיות וטופסולוגיות ועד המילים האחרונות שתרצו להשאיר.

56

מזי וורצל

סיימתי טיפולים!

ג׳סיקה

סיימתי טיפולים!

גילה בלום

סיימתי טיפולים!

טל מאיה הרפז

סיימתי טיפולים!

ויקטוריה

סיימתי טיפולים!

אייל

סיימתי טיפולים!

הילה שביט

סיימתי טיפולים!

יערה אביאור

סיימתי טיפולים!

איזבל שטיימן סוקולסקי פינקרבל pinkerbell

סיימתי טיפולים!

שירה קוחן

סיימתי טיפולים!

נעה

סיימתי טיפולים!

אולה

סיימתי טיפולים!

אתי

סיימתי טיפולים!

דנה סולומון

סיימתי טיפולים!

אורטל

סיימתי טיפולים!

איזבל pinkerbell

סיימתי טיפולים!

ענת שפירא

סיימתי טיפולים!

וניה בן חור פאר

סיימתי טיפולים!

שרית

סיימתי טיפולים!

אולגה

סיימתי טיפולים!

איתמר מרכוס

סיימתי טיפולים!

אסף רון

סיימתי טיפולים!

אלעד

סיימתי טיפולים!

אלינור ילוז

סיימתי טיפולים!

מירב סנקר

סיימתי טיפולים!

ליטל בן עזרי קליין

סיימתי טיפולים!

ליטל

סיימתי טיפולים!

אתי לוי טריגר

סיימתי טיפולים!

נטלי כהן

סיימתי טיפולים!

אפרת

סיימתי טיפולים!

אפרת טוויל

סיימתי טיפולים!

אופק צינצוליקר

סיימתי טיפולים!

מריה אורי צולימוב

סיימתי טיפולים!

אורם מזל

סיימתי טיפולים!

אביה דביר

סיימתי טיפולים!

מיה מושקוביץ

סיימתי טיפולים!

תהילה לב

סיימתי טיפולים!

יאנה מרגולין

סיימתי טיפולים!

מרטיו

סיימתי טיפולים!

מיטל לפלר

סיימתי טיפולים!

גולאן

סיימתי טיפולים!

זוייב מריה

סיימתי טיפולים!

עדן בריל

סיימתי טיפולים!

ורד יוהל

סיימתי טיפולים!

טל ברוך

סיימתי טיפולים!

יובל

סיימתי טיפולים!

גלית גולן

סיימתי טיפולים!

ידידיה רוזנברג

סיימתי טיפולים!

סלי

סיימתי טיפולים!

אורן אנצו

סיימתי טיפולים!

רועי סמוכיאן

סיימתי טיפולים!

אסף

סיימתי טיפולים!

אייל יונגר

סיימתי טיפולים!

מאיה

סיימתי טיפולים!

לירן

סיימתי טיפולים!

רעות

סיימתי טיפולים!

סיימת טיפולים?

סיימת טיפולים? צלצל בפעמון!

העלאת תמונה
ספורט וסרטן

ספורט וסרטן

מה הסיפור?

אוקי סבבה. רוב הזמן אתם בטיפולים, בשאר אתם נחים. בין לבין אתם מנסים לשמור על שיגרה או עסוקים במחשבות שגם מעייפות וגם מכניסות למוד פחות מגניב. עדיין, אתם יכולים לשלב פעילות גופנית מתונה שתשפר לכם את המצב רוח (מוכח! אנדורפינים וזה…), שתעזור לגוף להתמודד עם כל מה שקורה לו, שתנקה לכם את הראש ואפילו תסדר לכם זמן איכות עם חבר, חברה או קרוב משפחה. אז סיכמנו שמתחילים? יופי. עכשיו רק נשאר לבחור איך. הנה מקבץ הצעות מסורטנים, שרק לא תתאמצו יותר מידי 😉

Img

Img בקיצור

  1. שלבו את זה ביומיום
  2. תתחילו מהכי פשוט
  3. גייסו חבר
  4. חפשו את מה שאתם הכי אוהבים
  5. הצטרפו לקבוצת הספורט של חלאסרטן!

Img לסיכום

ספורט זה כמו דיאטה. אנחנו תמיד מתחייבים להתחיל מחר בבוקר או ביום ראשון ואיכשהו זה אף פעם לא קורה. אבל אחד הדברים היפים בספורט, הוא שאת התוצאה מרגישים כבר אחרי האימון הראשון. לא כי תרדו במשקל, תתחטבו והקוביות בבטן יקפצו החוצה, אלא כי מיד תרגישו טוב יותר. האנדורפינים ישתחררו, האוויר הצח ימלא את הריאות ועצם זה שלא ויתרתם לעצמכם ויצאתם למרות הכל יגרום לכם להרגיש גיבורי על. בהתחייבות.

Img לתשומת הלב

אם עוד לא שמעתם על קבוצת הריצה של חלאסרטן יש לכם מזל גדול שאתם כאן. הקבוצה הזו היא כבר הרבה מעבר למקום לשמור בו על כושר. היא קבוצת תמיכה, וגם הווי ובידור וחברות וחברים. כל הפרטים כאן ויש מקום גם בשבילכם!!!

והנה כל הטיפים בהרחבה

 

שדרגו את היומיום

נגיד שממש ממש אין לכם את החצי שעה ביום לפעילות גופנית. אוקי, אז את מה שיש לעשות – תעשו אחרת. יש לכם סידורים? תשאירו את הרכב בחנייה, אל תטעינו את הרב קו ופשוט תעשו הכל ברגל. צריכים לעלות כמה קומות? וותרו על המעלית. הוזמנתם לאירוע? מסיבה? טוסו לרחבת הריקודים ותרקדו קצת. תקועים במחלקה? קחו את עמוד האינפוזיה לטיול במסדרון ואם אפשר – צאו איתו קצת לאוויר.  פטנט!

הליכה

הספורט הכי פשוט, הכי זמין, הכי נגיש. חצי שעה בבוקר כשעוד שקט, או חצי שעה עם השקיעה. לבד או עם אוזניות או עם חבר. פשוט ללכת. בזמן שיש לכם. אל תשאלו יותר מידי שאלות – פשוט צאו.

 

קחו חבר

קשה לכם להוציא את עצמכם לפעילות לבד? תרתמו חבר או בן משפחה לעניין. תחליטו על יעד ריאלי של 3 פעמים בשבוע ותפילו את האחריות לביצוע עליו או עליה. תבחרו ביחד את מה שאתם אוהבים לעשות ותרוויחו גם זמן איכות, גם חוויות משותפות חדשות וגם פעילות. והחבר הזה יכול גם להיות הולך על 4… סתם זורקים רעיון.

פשוט תעשו את זה

כן, בדיוק כמו הסלוגן של מותג הספורט המוכר… תבחרו את מה שהכי מדליק אתכם – הליכה, ריצה, פילאטיס, יוגה, שחייה, סוסים, משחק כדור, ריקוד… תעלו על בגדי ספורט ולכו על זה. הכל כמובן תוך כדי הקשבה מלאה לגוף. תעשו מה שאפשר, במתינות, בהדרגה, אבל תעשו.

אינטימי או קבוצתי

יש כאלה שזקוקים לתחושת מחויבות – או למאמן או לקבוצה. תיעזרו בפייסבוק או בגוגל וחפשו, לפי העדפה שלכם, קבוצות שמתאמנות באופן קבוע או מאמן אישי באיזור המגורים שלכם. יש משהו במחויבות הזאת לאדם נוסף (שגם משלמים לו) או לקבוצה שלמה (שמתגבשת מאימון לאימון) שעוזר לנו להוציא את עצמנו מהבית. וזה גם הרבה יותר כיף ביחד. אל תשכחו כמובן לעדכן את המאמן במצבכם הבריאותי על מנת שידאג לבנות לכם תכנית אימונים מותאמת.
רוצים להצטרף לאחת הקבוצות של חלאסרטן? כל הפרטים כאן!

יאללה, הלכנו להעלות דופק.

יש לכם טיפים נוספים? שכחנו משהו? אתם רוצים להוסיף? תכתבו לנו [email protected]