למידע רלוונטי לכם - בחרו:
תזיזו ת'עכוז
חכמת המסורטנים 24.04.2018

אוקי סבבה. רוב הזמן אתם בטיפולים, בשאר אתם נחים. בין לבין אתם מנסים לשמור על שיגרה או עסוקים במחשבות שגם מעייפות וגם מכניסות למוד פחות מגניב. עדיין... אתם יכולים לשלב פעילות גופנית מתונה שתשפר לכם את המצב רוח (מוכח! אנדורפינים וזה...), שתעזור לגוף להתמודד עם כל הכיף שקורה לו, שתנקה לכם את הראש ואפילו תסדר לכם זמן איכות עם חבר, חברה או קרוב משפחה. כל כך הרבה יתרונות, בחצי שעה של תנועה. לא תקחו?

אז עכשיו כשהסכמנו שמתחילים, נשאר רק לבחור מה ואיך. מסורטני חלאס סיפרו מה עובד להם, אנחנו רק ריכזנו את הכל שיהיה לכם נוח:

 

  1. שדרגו את היומיום
    נגיד שממש ממש אין לכם את החצי שעה ביום לפעילות גופנית. אוקי, אז את מה שיש לעשות – תעשו אחרת. יש לכם סידורים? תשאירו את הרכב בחנייה, אל תטעינו את הרב קו ופשוט תעשו הכל ברגל. צריכים לעלות כמה קומות? וותרו על המעלית. הוזמנתם לאירוע? מסיבה? טוסו לרחבת הריקודים ותרקדו קצת. תקועים במחלקה? קחו את עמוד האינפוזיה לטיול במסדרון ואם אפשר – צאו איתו קצת לאוויר. פטנט!

  2. הליכה
    הספורט הכי פשוט, הכי זמין, הכי נגיש. חצי שעה בבוקר כשעוד שקט, או חצי שעה עם השקיעה. לבד או עם אוזניות או עם חבר. פשוט ללכת. בזמן שיש לכם. אל תשאלו יותר מידי שאלות – פשוט צאו.

  3. קחו חבר
    קשה לכם להוציא את עצמכם לפעילות לבד? תרתמו חבר או בן משפחה לעניין. תחליטו על יעד ריאלי של 3 פעמים בשבוע ותפילו את האחריות לביצוע עליו או עליה. תבחרו ביחד את מה שאתם אוהבים לעשות ותרוויחו גם זמן איכות, גם חוויות משותפות חדשות וגם פעילות. והחבר הזה יכול גם להיות הולך על 4... סתם רעיון.

  4. פשוט תעשו את זה
    כן, בדיוק כמו הסלוגן של מותג הספורט המוכר... תבחרו את מה שהכי מדליק אתכם – הליכה, ריצה, פילאטיס, יוגה, שחייה, סוסים, משחק כדור, ריקוד... תעלו על בגדי ספורט ולכו על זה. הכל כמובן תוך כדי הקשבה מלאה לגוף. תעשו מה שאפשר, במתינות, בהדרגה, אבל תעשו.

  5. אינטימי או קבוצתי
    יש כאלה שזקוקים לתחושת מחויבות – או למאמן או לקבוצה. תיעזרו בפייסבוק או בגוגל וחפשו, לפי העדפה שלכם, קבוצות שמתאמנות באופן קבוע או מאמן אישי באיזור המגורים שלכם. יש משהו במחויבות הזאת לאדם נוסף (שגם משלמים לו) או לקבוצה שלמה (שמתגבשת מאימון לאימון) שעוזר לנו להוציא את עצמנו מהבית. וזה גם הרבה יותר כיף ביחד. אל תשכחו כמובן לעדכן את המאמן במצבכם הבריאותי על מנת שידאג לבנות לכם תכנית אימונים מותאמת.

 

יאללה, הלכנו להעלות דופק.

 

יש לכם טיפים נוספים? שכחנו משהו? אתם רוצים להוסיף? תכתבו לנו info@tal-center.org

לעמוד הבלוגים >

need.png

צריך משהו אחר? כתוב לנו על כך