למידע רלוונטי לכם - בחרו:
מתחזקים
מאמר מערכת 23.01.2018

אפשר להגיד על הסרטן הרבה דברים, אבל נמושה הוא לא. הוא לא בורח אם עושים עליו שרירים ולא נעלב אם מסתלבטים עליו. יש לו אורך רוח וסבלנות וזה דורש מאיתנו את אותו דבר – אבל כפול. מה שאומר – תחזוקה שוטפת. גוף ונפש.

אז הפעם אנחנו רוצים להביא לכם אוסף של רעיונות ודרכים של מחוזקים ומחוזקות לעזור לגוף להתחזק ובעיקר לספק לו את התנאים שהוא צריך כדי לצאת נינג'ה. התפלחנו לנו כמה טיפים שעושים עבודה טובה גם עם הנפש, אז החלטנו לא להיות קטנוניים ;)

יאללה, מתחזקים:

 

  1. להאכיל את הגוף בדברים טובים

    או במילים אחרות, תזונה נכונה. לא יעזור, הצבא צועד על קיבתו. גם אתם. אם תתנו לגוף שלכם את התזונה הנכונה, עשיתם חצי עבודה. יש כאלה שתזונה טבעונית עזרה להם מאוד, כאלה שבחרו להיעזר בנטורופת, אחרים שנעזרו בתוספי תזונה כמו כורכום, אומגה 3 פטריות מרפא ועוד. בסופו של דבר, מה שאתם מכניסים לגוף הוא הדלק שלכם. תנו לגוף דלק טוב – הוא יעבוד טוב יותר.


  2. קנאביס
    הוא יעזור עם הכאבים, מצב הרוח ותופעות הלוואי ויפנה אתכם ואת הגוף שלכם להתרכז בדברים החשובים ולמצוא את האופטימיות והכוחות שאתם צריכים כדי להמשיך קדימה.


  3. משלימה אתכם
    דיקור, צמחי מרפא, טיפול במגע ועוד שיטות רבות מעולם הרפואה המשלימה שעושות טוב לנפש ומעולה לגוף. חפשו מה מתאים לכם ונסו.


  4. תזיזו ת'גוף
    תרשמו לקבוצת "צועדים בשמחה" או למרתון הקרוב לאיזור מגוריכם, תשטחו על מזרן היוגה או שתתחילו לרקוד ריקודים סלונים. העיקר? שתזיזו את הגוף.
    זה ירגיש מעולה וזה יחזק אתכם פיזית. רוצים שזה יצליח באמת? חפשו פעילות שאתם באמת אוהבים – קבוצתי, אישי, תחרותי או חובבני, וקבעו לעצמכם יעדים שאשכרה תוכלו לעמוד בהם. 4 אימונים בשבוע זה קשוח, אבל אם תתחילו עם שעה, פעמיים בשבוע – אתם תנצחו.


  5. פליי דה מיוזיק
    שימו אוזניות או שתודיעו לשכנים שהם יאלצו להתמודד עם ווליום גבוה (יש לכם סרטן, הם יבינו) ותרימו את המצב-רוח עם המוסיקה שאתם הכי אוהבים. פופ, רוק, קאנטרי או ים תיכוני מסולסל. תשירו, תזייפו ותרגישו חופשי גם לעשות לעצמכם כוריאוגרפיה. הנאה וחיוך מובטחים!


  6. צאו בחוץ
    אם אפשרי, נסו לא להיתקע בבית. נכון שהמיטה והפיז'מה הם פעמים רבות הבחירה הקלה והנוחה יותר, אבל להתלבש יפה, לפגוש חברים שעושים לך כיף, לשנות נוף ואוירה ולצבור חוויות חדשות יעשו טוב טוב לנפש ולנשמה.


  7. לכו ללמוד משהו
    או לעשות איזו סדנא בשרוואל. כשתחום העיסוק המרכזי שלכם הוא המחלה, זה נורא מרענן לשמוע ולהתעסק קצת בדברים אחרים. לא בשביל תואר, ולא בשביל קריירה. סתם, להגשים חלום, להעשיר את הידע, ללמוד משהו חדש.


  8. תצחקו
    וכמה שיותר. צריכים עזרת חברים? עוד יותר טוב. הקיפו את עצמכם באנשים שגורמים לשפתיים שלכם להימתח לצדדים, לכו להופעות סטאנדאפ או חפשו תוכן קורע בטלוויזיה. הצחוק עושה פלאים, הוא זמין, חינמי ויש לו אפס מינוסים.


  9. תעשו רשימה
    של כל הדברים שאתם חולמים עליהם, רוצים לעשות, מחכים שכבר יקרו. רשימה רשימה, על נייר או מחברת. לא בראש. כשתראו כמה חלומות מחכים להתגשם, תבינו למה הטיפ הזה כתוב כאן.



  10. מה הטיפ שלכם? תכתבו לנו info@tal-center.org
לעמוד הבלוגים >

need.png

צריך משהו אחר? כתוב לנו על כך